kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева


























Головна > Новини > Міські новини 

Приватний інтерес власників проти державницької позиції влади

Останнім часом у різного роду приватних газетах розкручується конфлікт довкола так званого «поглинання» державним проектом «Євро-2012» «нещасного» Канівського автовокзалу та будівництва на його місці нових сучасних об'єктів - торгівельного центру і нового приміщення автовокзалу. Суть навмисне викривляється й подається таким чином, щоб читачі обурилися: мовляв, яка жорстока держава - хоче відібрати у людей громадську власність, якою користуються тисячі людей із Канева, району та іногородні. А як усе насправді?

Олег Калніболоцький, секретар Канівської міської ради

Читаючи такі опуси, у мене самого ма-ло сльоза не з'являються від того "дикого загарбання" дер-жавою приміщення автовокзалу, точніше - від наміру його знести й побудувати там інше - нове й сучасне. Але сльоза таки не з'являється. Тому що на відміну від пересічного канівця я, як секретар міської ради, в курсі справи, що саме відбувається навколо цієї проблеми. І я погоджуюся зі своїми колегами й багатьма канівцями, які кажуть, що тут влада має внести ясність.

Мені легко оперувати фактами ще й тому, що донедавна (до призначення на посаду секретаря міськради) я очолював підприємство "Канівавтотранс", яке займалося пасажирськими перевезеннями і, відповідно, мало стосунки з Канівським автовокзалом.

Отже, найперше, про що я хотів би сказати мешканцям нашого міста: не сприймайте на віру "смажені" факти. А саме - Канівський автовокзал ніякий не громадський і не комунальний. Він - цілком приватна структура. Причому, вже багато років. Звідси все й "танцює". Наприклад, підприємство, яким я донедавна керував (ПП "Канівавтотранс") тільки за 2010 рік сплатило до Пенсійного фонду близько 2 млн.грн. А ось автовокзал до місцевого бюджету платить… мізер (зокрема, за нашими припущеннями, торік до Пенсійного фонду було сплачено близько 50 тис.грн.). На вокзалі працює всього 11 осіб. Саме з їхньої зарплати відраховуються ті копійки. Решта податків ідуть прямісінько до Черкас (де зареєстрований цей суб'єкт господарської діяльності).

По суті, власник автовокзалу - монополіст на канівському ринку надання послуг пасажирам. Відтак, що хоче, те й творить. Хоче - виставить таку ціну за користування плат-ним вокзальним туалетом, що люди радше побіжать до річки (до речі, в ті часи, коли автовокзал дійсно був громадським, туалет працював безкоштовно). А захоче - "накине" такий відсоток "станційного збору" на квиток, що хоч пішки йди. Наведу деякі цифри. Так, із кожного пасажира автовокзал "знімає" до 15% від тарифу переві-зника. Тобто, якщо квиток до Києва, припустимо, у водія можна купити за 34 грн., то в касі автовокзалу він коштуватиме 39 грн. Плюс вам доведеться ще викласти 2 грн., якщо братимете квиток у касі попереднього продажу. І це не все. Автовокзал із того ж таки квитка до Києва забирає ще 8,5% - але вже з перевізника. Накрутка в цілому складає більше 25% від загальної вартості квитка (близько 10 грн.). Ось так на рівному місці заробляються гроші.

До речі, міська рада досі не отримала чіткого та вмотивованого розрахунку, на підставі чого автовокзал бере 8,5%. Що вдієш - монополіст!

Отже, давайте зробимо попередні висновки. Автовокзал "Канів" - приватна фірма, яка, в першу чергу, переслідує приватний інтерес, а саме - отримання якомога більшого прибутку. З одного боку, нехай би собі й отримувала. Адже часи нині такі, що без прибутку бізнес не ведеться. Розраховувало на прибуток і отримувало його й моє колишнє підприємство "Канівавтотранс". Але ж я родом із Канева, й мені було б соромно дивитися землякам в очі, якби я "дер із них три шкури", приховував прибуток, а послуги надавав би по мінімуму. Саме тому у нас і автобуси були нові, і податки справно платилися, і цін ми безбожно не "задирали". Спитаєте - чому? А тому що в нас була і є конкуренція. З одного боку не давало розслабитися автопід-приємство "М+М" (брати Сухобруси), з другого - інші перевізники. А Канівський автовокзал та голова правління ВАТ "Черкаси ОПАС" (якому безпосередньо належить приміщення автовокзалу) В.Гончаров конкуренції не бояться, бо її просто не мають. Вони - монополісти в цій галузі. Ось і зростають непомірні апетити. Ми кілька років тому пропонували створити в Каневі ще одну, альтернативну автостанцію, з якої ми б відправляли людей самі, без високих накруток. Ціна квитка (ми свої пропозиції, до речі, озвучували в пресі) була б на 7-10 грн. дешевшою, аніж у касі автовокзалу "Канів", і складала б близько 28-29 грн.

Але тодішня влада на чолі з мером В.Коломійцем не до-зволила нам таку "вільність". Мовляв, порушиться монополія В.Гончарова, він понесе збитки. А те, що з людей деруть гроші - тодішню владу на чолі з В.Коломійцем практично мало цікавило. Хоча я впевнений, якби в Каневі було два автовокзали, то люди, звичайно ж, ішли б туди, де квиток коштує не 39-40 грн., а 28-29 грн., тобто до нас.

Підтриманий тодішньою міськрадою "Черкаси ОПАС" показує свій гонор і сьогодні. "Автовокзал - наш. Земельна ділянка під ним - теж наша", - кажуть нам. - "І ніяке "Євро-2012" нас особливо не хвилює".

А нас хвилює. Саме тому сесія Канівської міської ради прийняла рішення про вилучення земельної ділянки, на якій знаходиться нинішній автовокзал, під будівництво об'єкта Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, який пройде в Україні та Польщі. Подібне рішення зумовлене не примхою міського голови Віктора Ніколенка чи депутатів міськради. Новий автовокзал, який виросте на місці старого, - це об'єкт, що передбачений державною програмою "Євро-2012", яку приймали на найвищому рівні та яка підписана посадовими особами нашої держави. У новий автовокзал планується вкласти 47 млн.грн. Сума серйозна, тому що й задум серйозний. На місці сіро-жовтої "коробки" (такий вигляд має нині автовокзал) виросте сучасна будівля зі скла і бетону, де будуть усі зручності, затишні зали для очікування, заклади харчування, кімнати для матері та дитини тощо. Крім того, поруч із новим автовокзалом (на місці нинішнього ринку) буде збудовано сучасну площу - з торговим центром, зонами відпочинку, фонтанами, де зможуть проводити дозвілля і канівці, і гості міста.

Невже приватновласницькі інтереси завадять нам це здійснити? Звичайно, не завадять. Тим більше, що після будівництва новий автовокзал планується передати в місцеву комунальну власність. Це буде, дійсно, громадський заклад, який служитиме інтересам канівчан, інтересам громади, а не працюватиме на приватного власника. Ось так має бути. І так буде! Я в цьому впевнений на всі 100 відсотків.

 

Джерело: "Дніпрова зірка"

WayBe

12 січня 2011, 11:36

Теги статті:
автовокзал  євро-1012  
Голосів:
2
02

Всього коментарів: 33

Сторінка коментарів: 1
тато

12 січня 2011, 12:00

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
Вперед хлопці!
Саме так і має бути!
Якщо це звичайно є правдою... і ви пане Олеже не приховуєте від громадськості якісь невидимі підводні рифи)...
тато

12 січня 2011, 12:02

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
А... забув...
Хай живе ЕВРО-12!
Окрема вдячність батькові Тарасу!
тато

12 січня 2011, 12:19

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
одне мене тільки тривожить - що вже кінець січня, а на так би мовити будівельному майданчику ще й як кажуть кіт не валявся...
а травень місяць вже не за горами панове... адже саме на той час обіцяється здача обєкту як такого якщо мені память не зраджує)
tango

12 січня 2011, 12:28

IP: 77.121.37.xxx
Рейтинг: 1
Лишь бы все это в пользу пошло не отдельным гражданам, а всем жителям города. Поживем - увидим.
Дерзайте панове ;)
clipper
12 січня 2011, 12:56

IP: 195.47.212.xxx
Рейтинг: 2
Цікава стаття , пане Олеже. Дякую.
Спробую викласти як я зрозумів її суть. Якщо помилюсь вибачте та виправте.
Існують дві групи приватних підприємців – гарні та погані. Гарні це ви та ті хто має конкурентів. Погані - це не ви, власники приватних газет та власник нашого автовокзалу з тої причини що він немає конкурентів. Відтак на державний кошт будуємо новий вокзал тим самим створюючи конкуренцію і крім того ще грошей вистачає щоб прикрасити місто та зменшити витрати на міжміське сполучення. Гарно? Не те слово – дуже гарно!
Але виникають два питання.
Питання перше. Зрозуміло що два автовокзали на наше місто забагато. Зрозуміло також? що при протекції міської ради та зниженню цін на обслуговування один з вокзалів стає збитковим а відтак закривається. Обана – знов монополія без гарантій що вона буде кращою за попередню. Відтак чи варто витрачати державні кошти щоб замінити одну монополію на іншу?
Питання друге. Скоріше риторичне. В незавершеному будівництві будинку культури вже один раз замінили вікна. Може краще за ті гроші, що планують використати для будівництва нового вокзалу(тільки вокзалу ), витратити на добудову та впорядкування прилеглої до неї території яка зараз є смітником розташованим у центрі міста?
ТУ3
12 січня 2011, 14:04

IP: 91.124.135.xxx
Рейтинг: 1
Це буде не громадський заклад, а особиста власність провладних бандюків Канева, побудований за державний кошт. Також це буде вендетта всім, і Черкасам, і приватним підприємцям базару і тим громадянам які не підтримали нинішнього мера.
SKI

12 січня 2011, 14:27

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 1
Я так понимаю, что возвращаются времена революционной целесообразности ?
Каневский горсовет принял решение изъять чью-то собственность, в даном случае ЧеркасОПАС.
Неважно, что это не наше. Неважно, что хозяин против. Нам – надо.
Чего-то не хватает для полной картины. Ага, бубна, плясок и шашлика с хозяина....
Igor Suhobrus
12 січня 2011, 18:03

IP: 94.179.42.xxx
Рейтинг: 0
КАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI скликання
РІШЕННЯ

Від 12.11.2010 №1-3

Про обрання секретаря Канівської міської ради

Відповідно до п.4 ст. 26, п.1 ст. 50, п.З ст. 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", та протоколу про результати підрахунку голосів по виборах секретаря Канівської міської ради, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити протокол №2 засідання лічильної комісії про результати виборів секретаря Канівської міської ради згідно з додатком .
2. Вважати обраним секретарем Канівської міської ради Калніболоцького Олега Анатолійовича.

Міський голова В.В.Ніколенко


Україна
Канівська міська рада

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

19000, м. Канів Черкаської обл., вул. О. Кошового, 3, тел. (04736) 3-33-83, тел../факс 3-30-84,
e-mail: mvkkaniv(aukr.net

від 12/01/ 2011 року № 62

Шановний Ігорю Володимировичу!

На Ваш лист щодо порушення чинного законодавства посадовими особами місцевого самоврядування Чиж В.М. та Калніболоцьким O.A. повідомляємо наступне, що Чиж Валентина Миколаївна, відповідно до рішення сесії Канівської міської ради від 12.11.2010 року №1-6 «Про затвердження складу заступників міського голови та керуючого справами» затверджена заступником Канівського міського голови. На даний час Чиж В.М. обов'язки заступника міського голови не виконує, в зв'язку з тим, що не призначена посадовою особою місцевого самоврядування.
Калніболоцький Олег Анатолійович, відповідно до рішення сесії Канівської міської ради від 12.11.2010 року №1-3 «Про обрання секретаря Канівської міської ради» обраний секретарем Канівської міської ради. На даний час Калніболоцький O.A. обов'язки секретаря міської ради не виконує, в зв'язку з тим, що не призначений посадовою особою місцевого самоврядування.

Міський голова В.В.Ніколенко


КАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI скликання
РІШЕННЯ

Від 10.12.2010 №2-7


Про вилучення земельної ділянки, яка знаходиться у постійному КОРИСТУВАННІ та вилучення нерухомого майна

Відповідно до п, ЗО ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", ст.12 Земельного кодексу, на виконання Плану заходів на 2010 -2011 роки щодо виконання робіт з розміщення, реконструкції та будівництва об'єктів інженерно-траиспортної інфраструктури м. Канева, з метою створення умов для будівництва туристичного центру „Авто-Ріка" з терміналом та реконструкцією причалу в м. Каневі, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Вилучити у ВАТ «Черкаси ОПАС» з постійного користування земельну ділянку площею 4640 м.кв., яка знаходиться в м. Каневі по вул. 206 Дивізії, 1, для суспільних потреб.
2. Відчужити нерухоме майно у ВАТ « Черкаси ОПАС», яке складається з: будівлі автостанції (літера «А» плану земельної ділянки інвентаризаційної справи № 295, 99), навіс (літера «Б» плану земельної ділянки інвентаризаційної справи № 295, 99) і вимощеїшя (позначка «І» плану земельної ділянки інвентаризаційної справи № 295, 99) та розташоване по вул. 206 Дивізії, 1 в м. Каневі.
3. Попередити власника нерухомого майна - ВАТ «Черкаси ОПАС» про прийняте рішення.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань раціонального природо та землекористування та екології (Колодій О.С.) з питань ефективного управління комунальною власністю (Куча В.В.).

Міський голова В.В.Ніколенко




То хто ти, КАЛніболоцький, секретар міської ради чи директор ПП "Канівавтотранс"?

"Канівський автовокзал ніякий не громадський і не комунальний. Він - цілком приватна структура". То за твоєю логікою, якщо він є приватною структурою, то його можна "вилучати"?
І чи не того ти своє приватне підприємство оформив на маму?
Мадж

12 січня 2011, 18:53

IP: 91.124.135.xxx
Рейтинг: 1
В то что власть отберет и отчудит - верю. Так действуют опричники по всей Украине.
В то что построят что то новое красивое и для народа - НЕ ВЕРЮ.
azk777

12 січня 2011, 20:44

IP: 91.124.135.xxx
Рейтинг: 0
Може краще зробити як в Черкасах біля драмтеатру? Ніякого вокзалу, нічого.
White Pride

12 січня 2011, 20:53

IP: 95.135.151.xxx
Рейтинг: 1
А воно так і буде.Головне в конкурента землю і вокзал забрати, а потім поставлять той вагочик що за Спаром чекає свого часу-ось вам і вокзал.
SKI

13 січня 2011, 03:46

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 0
Естественно, что вокзал городу нужен.
Приблизительно так же, как и Дом культуры, но тут Евро подвалило, надо же показать иностранцам, что с гужевого транспорта пересели...
И естественно, что проще и дешевле построить новое здание, по современным технологиям и проектам, вместо облагораживания вонючего бомжатника времен развитого социализма. ( Извините за оффтоп – не могу понять, почему нигде, кроме стран бывшего совка, вокзальные туалеты не пахнут? Моча у этих буржуев особая, что-ли?)

Но.. Читаю эти строки и продолжаю мягко окуевать: «”Черкаси ОПАС" показує свій гонор і сьогодні. "Автовокзал - наш. Земельна ділянка під ним - теж наша", - кажуть нам. - "І ніяке "Євро-2012" нас особливо не хвилює".
А нас хвилює ».
Ребята, а больше никакие участки земли вас не «хвилюють»?
Существует масса «волнительных» участков земли, хотя бы на Манхеттене... Ну и что, что оно не ваше? Примете соответствующее решение исполкома.... не переживайте, там - не удивятся...))
тато

13 січня 2011, 09:44

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
Так дійсно SKI, простіше та дешевше… а ще доцільніше, логічніше, естетичніше, сучасніше… можна сказати – гламурніше… та врешті-решт патріотичніше.
Скажи мені дорогенький – старий вокзал… він що представляє якусь архітектурну цінність?… чи може його внесено до списку Юнеско, як перлину мистецького таланту?
Тож не мели дурниць… сам небось давно вже звик до хорошого… аякже – адже до нього швидко звикаєш… чи не так?

Хлопці, не зважайте на цього пана… ну така вже в нього лиха вдача… йому тільки й сниться - щоб ми й надалі запрягали, а на наших шляхах щоб кози паслися…
Займайтеся своєю державною справою і не звертайте уваги на всілякі там недолугі провокації.
В цьому питанні – вся прогресивно налаштована громадськість З ВАМИ!!!

От тільки дійсно… що ж робити з тим паном?.. ну хіба вже з ним не вдасться домовитися?…
та ні… не думаю, що він поставить свої приватні шкурні інтереси вище громадських та стане на перешкоді державницької політики.
clipper
13 січня 2011, 20:10

IP: 91.124.15.xxx
Рейтинг: 0
Хтось бачив проект будівництва та його привязку до місцевості?
slavikf

13 січня 2011, 20:17

IP: 95.135.83.xxx
Рейтинг: 0
ага, скан в студію!
SKI

13 січня 2011, 20:52

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 0
тато, скажу тобi, дорогенький, що для мене, якщо покласти на терези вагiв доцiльнiсть та превалювання закону, то нехай би там кози паслись.
Бо доцiльнiсть – це справа тимчасова, сьогоднi одна, завтра буде iнша.

Так само, як iз Бандерою – одному доцiльно було дати йому звання Героя, iншому доцiльно стало його забрати.
Так що, панове, якщо вам так до вподоби доцiльнiсть, то вперед... трохи ближче до Африки.
тато

13 січня 2011, 21:50

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
та воно то так SKI, справа то тимчасова... навіть більше того - ми всі тут тимчасові...
лише те чим ми займаємося іноді буває передається в спадок наступним поколінням...
тому нам зараз важливо не бути дурнями - та таки скористатися надто вигідною нагодою з приводу ЕВРО-12 на всі 100%...
більше такий шанс наврядчи нам обломиться...
інакше, згодом доведеться кусати лікті... більше того - нащадки нас просто не зрозуміють...

Панове, думаємо та стоїмо на громадській і державницькій позиціях!!!
SKI

13 січня 2011, 22:03

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 0
Та бачу, що передаєтся...) вже не позбавитись.
Он в 1917-му як зайнялися справами... що й до сьомого колiна не оклигаємо...
тато

13 січня 2011, 22:27

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 1
SKI, ну про що Ти говориш...
теперішній власник вокзалу він що ту ділянку у спадок від бабусі отримав, за власний кошт збудував на ній самий вокзал?..
чи ніхто не знає, як то воно робиться... не дарма той процес в народі іменується ПРИХВАТИЗАЦІЄЮ...
то над чим ми ллємо сльози?
SKI

13 січня 2011, 22:44

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 0
Dura lex sed lex…
То якi проблеми, тато?
Хочеться жити в державi, збудованiй на доцiльностi, а не на законностi?
З перманентним девiзом "Грабуй награбоване?"
Тодi не треба бiльше скиглити, якщо чиясь доцiльнiсть дожене тебе, чи то в темному пiд’їздi, чи то в судовому засiданнi.
тато

13 січня 2011, 23:15

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
що награбоване - в цьому згоден...
а от грабувати ніхто нікого не збирається... не наш метод... ми ж бо не "романтікі з большой дорогі"...
все буде зроблено більш ніж культурно...
от побачиш SKI, обидві сторони залишаться задоволеними...
а в кінцевому результаті переможцем вийде громада міста...
Ти не проти такого розклАду?)
SKI

14 січня 2011, 00:46

IP: 69.196.154.xxx
Рейтинг: 0
Форма сутi не мiняє.
Поки - десь, колись, на якомусь етапi - не запрацює закон, так i будемо поряд з Зiмбабве в цiй таблицi...
Надiюсь, iсторiю перетворення процвiтаючої Пiвденної Родезiї в Зiмбабве повторювати не треба?
До речi, воно також почалося з перерозподiлу землi...))
Олександр Скорина

14 січня 2011, 01:39

IP: 94.179.22.xxx
Рейтинг: 0
Панове, якби сумно не було мені про це говорити, але рішення міської ради, пов’язане з автовокзалом - велика наша ганьба, порушення прав, які в цивілізованому світі є священними і непорушними.

Крім скривджених власників в зв’язку з відбиранням у них нерухомості і землі, нас чекають ще море проблем в цій історії. Хто, наприклад, з архітекторів чи будівельників запевнить нас, що обіцяна споруда-прекраса, що 5 травня прийме на своєму причалі пароплав і буде зданою в експлуатацію, може бути збудованою у відповідності до будівельних норм і стандартів в такий короткий термін?

Скільки вже тої "манни небесної", що падала нам під ноги з державного чи обласного бюджету, прийняла земля Тараса у вигляді аврально упорядкованих наших доріг, а по яким дорогам ми ходимо і їздимо? Скільки народних коштів під ними заховано? Розсипалися ті дороги після того, як колеса посадовців, на честь приїзду яких дороги впорядковувались, викочувалися за межі канівських кордонів.

Чи не падатиме стеля на голови майбутніх туристів у новому вокзалі вже в травні, хто гарантує, якщо його до травня "зліплять"? Хіба той вокзал вже десь лежить виготовлений в деталях і конструкціях для нас і лишилося його лише змонтувати? Нам потрібен такий клопіт у комунальну власність? Пасажирам з місцевого бюджету будуть платити за ризик піти й придбати квиток у касах майбутньої аварійної споруди?

У прийнятті тих рішень рада не була одностайною, незважаючи на революційну доцільність в них і відсутності необхідного часу для кваліфікованої їх підготовки. Та від того канівській громаді легше не стане, необхідну кількість депутатських голосів для прийняття рішення набрали. Лише кваліфіковані дії постраждалих чи прокурорський нагляд можуть внести свої корективи.
тато

14 січня 2011, 08:03

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
Панове, ще раз повторюю не впадайте у відчай та не посипайте свої голови попелом стосовно рішення міської ради щодо цього питання...

більш важливо дійсно - яким буде новий вокзал!..

тому не зрозуміла позиція а точніше гра в мовчанку місцевої влади...
травень на носі - а ніякого руху не спостерігається... не відомий широкому загалу навіть сам ПРОЕКТ!
та й пан МИХАІЛ десь подівся - невже й досі святкує...)
Igor Suhobrus
14 січня 2011, 09:37

IP: 94.179.140.xxx
Рейтинг: 0
Тато, «невидимі підводні рифи» - це м’яко сказано, це цілі айсберги!
Igor Suhobrus
14 січня 2011, 16:19

IP: 94.179.136.xxx
Рейтинг: 3
Сміх до сліз - такою була моя перша реакція на цю статтю мнимого секретаря Канівської міської ради О.Калніболоцького.
Проте йому можна пробачити, неуч, що вдієш. Він навіть 10 класів не закінчив (може саме тому Ніколенко його так приблизив до себе, адже у кожного царя був свій дур...ь).
Однак наважусь перекласти його «шедевр» на зрозумілу, людську мову. Заодно вивести «писаку» на чисту воду.
«… у мене самого мало сльоза не з'являються від того "дикого загарбання" державою приміщення автовокзалу, точніше - від наміру його знести»
Тоді як у Рішенні Канівської міської ради №2-7від 10.12.2010

«Відповідно до п, ЗО ч. 1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", ст.12 Земельного кодексу, на виконання Плану заходів на 2010 -2011 роки щодо виконання робіт з розміщення, реконструкції та будівництва об'єктів інженерно-траиспортної інфраструктури м. Канева, з метою створення умов для будівництва туристичного центру „Авто-Ріка" з терміналом та реконструкцією причалу в м. Каневі, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Вилучити у ВАТ «Черкаси ОПАС» з постійного користування земельну ділянку площею 4640 м.кв., яка знаходиться в м. Каневі по вул. 206 Дивізії, 1, для суспільних потреб.»

Отже наміри «вилучити» можна розцінити як «відібрати». Тим паче у приватних власників. Це ж підтверджує і лже-секретар міської ради, хоч він і пише:
«…Але сльоза таки не з'являється. Тому що на відміну від пересічного канівця я, як секретар міської ради, в курсі справи, що саме відбувається навколо цієї проблеми».
Але ж В.Ніколенко зазначає:

«Калніболоцький Олег Анатолійович, відповідно до рішення сесії Канівської міської ради від 12.11.2010 року №1-3 «Про обрання секретаря Канівської міської ради» обраний секретарем Канівської міської ради. На даний час Калніболоцький O.A. обов'язки секретаря міської ради не виконує, в зв'язку з тим, що не призначений посадовою особою місцевого самоврядування.»

Обманом є і те, що зазначає «писака» далі:

«…Мені легко оперувати фактами ще й тому, що донедавна (до призначення на посаду секретаря міськради) я очолював підприємство "Канівавтотранс".»

Він і зараз ним керує, адже всі листи ПП «Канівавтотранс» підписує від Калніболоцького, тепер щоправда офіс ПП «Канівавтотранс» «перебазувався» у приміщення виконкому.
Заходжу якось в один з кабінетів міськради і спостерігаю таку собі картину: Є.Маланчев сидить за чиновницьким комп`ютером і грає в карти, а лже-секретар розкинувся в кріслі навпроти і щось «мурликає» своєму партнеру.
А от з наступною тезою "писаки" я згідний
«…Отже, найперше, про що я хотів би сказати мешканцям нашого міста: не сприймайте на віру "смажені" факти.»
Більше того, вся ця статейка і є "смажена". Щоправда і цього вони зробити нездатні.
Тепер щодо власності автовокзалу - він дійсно не громадський і не комунальний, він дійсно приватний. Тільки його співвласниками є прості громадяни України, які вклавши свої ваучери (коли деребанили всю країну) у своє підприємство і відмовились продати свої акції спритним ділкам, на кшталт аферистам, які викупили акції ВАТ «Канівське АТП 17151», а потім обманули людей і порозпродували все майно акціонерів, частину з якого "хапнув" Калніболоцький з компанією, обачливо оформивши його на маму.
А, ну якщо разом з рішенням про вилучення приватної власності у акціонерів ВАТ «Черкаси ОПАС» (Автовокзал) другим пунктом в рішенні з`явиться: "вилучити у ПП Калніболоцької її власність, розташовану за адресою Енергетиків, 36?» Як прокоментує,цю подію цей "великий" Канівський діяч"?
Тепер щодо податків до пенсійного фонду:
«… ПП "Канівавтотранс" тільки за 2010 рік сплатило до Пенсійного фонду близько 2 млн.грн.».
Тут "писака" забув, що ця інформація стала доступна не лише йому. Ця цифра за 2010 рік склала лише 500 000 грн. Проте пан Каліболоцький забув зазначити, що за 2010р. 90% пассажирів він перевіз повз каси автовокзалу і тим самим ухилився від сплати податку дійсно на декілька мільйонів.
А щодо інформації:
«… ПП "Канівавтотранс" тільки за 2010 рік сплатило до Пенсійного фонду близько 2 млн.грн. А ось автовокзал до місцевого бюджету платить… мізер (зокрема, за нашими припущеннями, торік до Пенсійного фонду було сплачено близько 50 тис.грн.»
То внески до Пенсійного фонду вносяться з працівників підприємства, хоча б це міг би вивчити. Так ось – на твоєму підприємстві працює 97 осіб, а у АС «Канів» працює лише 11 працівників, звідси і сума меньша.
«… Решта податків ідуть прямісінько до Черкас.»
А за користування земельною ділянкою, а за комунальні послуги, а зарплата працівникам? Куди? В Черкаси? Кого дуриш?
«… По суті, власник автовокзалу - монополіст на канівському ринку надання послуг пасажирам».
То це тому ти створив свою «виїзну касу» в автобусах, щоб наказати вокзал? Молодець ! Хвалю! Проте якби ти дбав про місто, то ти б тоді оприходував ці 34 гривні в своїй бухгалтерії і сплатив би з них податок в розмірі понад 30% і вираховувались би вони дійсно мільйонами. А то розумник знайшовся. Когось критикуєш, а у самого рило в щетині, а не в пуху. Сидів би мовчки.
«… До речі, міська рада досі не отримала чіткого та вмотивованого розрахунку, на підставі чого автовокзал бере 8,5%. Що вдієш - монополіст!»
І тут лукавиш. Твій бос Почесюк, твій зам Маланчев разом зі мною були на нараді в Мінтрансі, де було прийнято та затвержено наказ яким чітко регламентується всі ставки, всіх без винятку автовокзалів України, які не можуть змінюватись по бажанню навіть монополіста. Кому як не тобі це відомо. Проте ти умисно наголошуєш на слові «монополіст», лобіюючи свої власні інтереси, маючи на меті побудувати свій власний вокзал «КАЛ і К», про що ти і заявив на сесії міської ради, будучи до речі обраним на державну посаду. Та і потрібен він тобі лише для того, щоб ухилятись від сплати податків. А щодо монополії, то чи не ти зі своїм кишеньковим конкурсним комітетом став монополістом по перевезенню пасажирів в місті. Схотів перевозиш пасажирів по 1.50 грн. перевозиш, схотів по 3 грн. – «що вдієш – монополіст».
«… Отже, давайте зробимо попередні висновки. Автовокзал "Канів" - приватна фірма, яка, в першу чергу, переслідує приватний інтерес, а саме - отримання якомога більшого прибутку.»
А чи не цієї цілі прагнеш ти? Ти хоча б одну зупинку в місті побудував? Хоча б щось створив в місті даром для блага канівчан?
«… Розраховувало на прибуток і отримувало його й моє колишнє підприємство "Канівавтотранс".
А зараз що - стали альтруїстами? Свій чорний нал в дитячі будинки жертвуєш?
«…родом із Канева, й мені було б соромно дивитися землякам в очі, якби я "дер із них три шкури", приховував прибуток, а послуги надавав би по мінімуму.»
Прочитав я ці рядки і повернувся до первого рядка цієї писанини:
«…у мене самого мало сльоза не з'являються від того… Тому що на відміну від пересічного канівця я, як секретар міської ради, в курсі справи, що саме відбувається навколо цієї проблеми.»
Ну, як тут не сміятись? Ангел і годі. Навіть коментувати рука не піднімається - тремтить від сміху.
«… А Канівський автовокзал та голова правління ВАТ "Черкаси ОПАС" (якому безпосередньо належить приміщення автовокзалу) В.Гончаров конкуренції не бояться, бо її просто не мають.»
На місці Гончарова я б звернувся до суду за брехню, адже власниками вокзалу є сотні чоловік, а Гончаров лише голова правління цього товариства. До того ж, я жодного разу не чув, щоб Гончаров висловлювався проти будівництва другого вокзалу, навіть тоді коли ти відмовився від його послуг. Щоправда, потім «включив заднюю» і бігом на вокзал, бо фокус з кіоском під назвою «Вокзал «КАЛіК» у тебе не вийшов.
«… Ми кілька років тому пропонували створити в Каневі ще одну, альтернативну автостанцію, з якої ми б відправляли людей самі, без високих накруток. Ціна квитка (ми свої пропозиції, до речі, озвучували в пресі) була б на 7-10 грн. дешевшою, аніж у касі автовокзалу "Канів", і складала б близько 28-29 грн.»
Знову обман. Адже саме за твоєї особистої ініціативи ціна квитка до Києва збільшилась до 34 гривень, а взагалі ти хотів збільшити до 40 гривень.
І щодо обмеження Коломійцем твоіх бажань побудувати альтернативний вокзал, теж брехня. Ти хоча б для сміху заяву написав. Чи може боявся помилок наробити. Поставили Ніколенка під тиском зверху він «верху» і слугує. Інтереси канівчан йому по барабану. Знесуть магазини побудовані мозолями – байдуже, розвалять автовокзал – нехай, викинуть гроші на вітер – не мої ж.
«…Підтриманий тодішньою міськрадою "Черкаси ОПАС" показує свій гонор і сьогодні. "Автовокзал - наш. Земельна ділянка під ним - теж наша", - кажуть нам. - "І ніяке "Євро-2012" нас особливо не хвилює".»
І знову обман. Жодних емоцій з боку ВАТ «Черкаси ОПАС». А я б дійсно не змовчав.
«… А нас хвилює.»
Вас це дійсно хвилює. Ви вже давно лапки потираєте. Проте думаю у вас нічого не вийде.
«… Саме тому сесія Канівської міської ради прийняла рішення про вилучення земельної ділянки, на якій знаходиться нинішній автовокзал, під будівництво об'єкта Чемпіонату Європи з футболу 2012 року…»
Тут коментарі зайві. Відразу видно манери і звички – «вилучити», «відібрати». Скоро буде і «вбити».
«…Подібне рішення зумовлене не примхою міського голови Віктора Ніколенка чи депутатів міськради. Новий автовокзал, який виросте на місці старого, - це об'єкт, що передбачений державною програмою "Євро-2012", яку приймали на найвищому рівні та яка підписана посадовими особами нашої держави. У новий автовокзал планується вкласти 47 млн.грн. Сума серйозна, тому що й задум серйозний.»
На цю репліку у мене декілька коментарів. Перший: щодо Ніколенка .Вийшло як я казав .поставили Ніколенка під тиском зверху – він їм і слугує.
Другий: по «писаці». А хто у канівчан запитав їхньої думки? Хто посмів розпоряжатись народними коштами так по-дурному? Чому обмежують в розвитку шкіл та лікарень і «валять» такі шаленні кошти на забаганки 3-5 віп-чиновників та 100 віп-туристів? Чому «викидають на вітер» такі необхідні державі кошти, коли той же ВАТ «Черкаси ОПАС» міг би провести реконструкцію вокзалу за свої кошти на кшталт приплаву «Тарасова гора»? Де ж ваш розум чи сміливість заперечити безглуздому використанню державних коштів? Чим ви пишаєтесь?
«…Крім того, поруч із новим автовокзалом (на місці нинішнього ринку) буде збудовано сучасну площу - з торговим центром, зонами відпочинку, фонтанами, де зможуть проводити дозвілля і канівці, і гості міста.»
І знову «в молоко». А чи не краще вкласти ці кошти в наш вже існуючий парк на набережній. Там і ламати нічого не потрібно і фонтани можливо збудувати, а ринок зробити казковим, щоб вабив око туриста. Я розумію, що у деяких «писак» відпочинок асоціюється з чимось свинячим: «нажертись горілки до хрюкання», але ж нормального туриста цікавлять не фонтанчики, а сувенірні крамнички та затишні кав`ярні.
Що ж до приватницьких інтересів, то, незважаючи на «депутатський» стаж «писаки» у 10 років, я жодного разу не бачив хоч кроку його як борця за інтереси громади. Про що тут говорити, а головне з ким. .Суцільне ханжество і обман.
Прочитав я цю писанину і спала мені чомусь на думку казочка про «Аленькій цвєточок», де для того щоб чудище прийняло свою справжню форму красеня необхідно було, щоб дівчина його поцілувала. А може тут навпаки - необхідно декому в людському образі плюнути в пику, щоб він прийняв свій справжній образ чудища.
SKI

14 січня 2011, 18:37

IP: 75.119.250.xxx
Рейтинг: 0
«Якщо ви хочете збудувати якусь iнфраструктуру в Українi, то це буде коштувати як мiнiмум в два рази дорожче нiж в любiй країнi ЄС. Тому що половина вартостi робiт йде на корупцiю. Тому ми не будемо вкладувати грошi в країну до тих пiр, поки цi проблеми не будуть вирiшенi.»
Представник ЄС в Українi Жозе Мануель Пiнту Тейшейра
vool1962
15 січня 2011, 22:01

IP: 77.52.188.xxx
Рейтинг: 0
Цікаво те, що КАЛніболоцький дійсно вірить у свою виборність, у те що він сьогодні і є обличчя канівської влади, у те що він забагато зробив для рідного Канева (не те, що якийсь там Сухобрус), у те що він МАЄ ПРАВО НА ВСЕ.... Тому справді - казочка "Алєнькій цвіточок" навпаки була б доречною... А от чи дойди до його пропитих та проколотих мізків непевен...
vool1962
15 січня 2011, 22:18

IP: 77.52.188.xxx
Рейтинг: 0
Написав та і подумав, а дійсно КАЛніболоцький і є, сьогодні, - обличчя канівської влади:
- нелегітимний міський голова;
- невиконуючий обовязки секретар міської ради;
- невиконуюча обовязки заступник міського голови;
- ............
- неіснуюча канівська влада!!!
Цікаво: А чи відає про все це очільник Черкаської області губернатор Тулуб???
А чи розуміє він, що в першу чергу йде його особиста дискредитація???
Чи їм усім все це до фєні??? (вибачте я хотів сказати байдуже...)
mailk

15 січня 2011, 22:19

IP: 77.124.89.xxx
Рейтинг: 0
да!именно он -лицо Канева!каждый город заслужил своё лицо!

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Росія запускає тисячі ІПСО для дискредитації топпосадовців та ЗСУ, – керівник кібербезпеки СБУ Вітюк

СБУ обіграла російські спецслужби по всіх ключових напрямках, - Василь Малюк

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

Популярні за тиждень:

Про що зараз спілкуються:

Весна надії
Мені б тоже цікаво було б послухати пяк вона голосувала?
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

slavikf
Те, що сталося після квітня 2019 року нічому вас не навчило
Щодо участі парламентської делегації у щорічній Мюнхенській конференції з безпеки [1]

semko
Та Горьовій буде про що звітувати, аби ще всі депутати так працювали.
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

semko
А що молодших та і взагалі нових людей немає? Нам в Місту потрібно енергійного, грамотного, ініціативного місьного голову до 50 років, який хотів і мав сили та бажання трудитися для людей. Хорошу.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

klimenko_2015
ПЕВНО ЩО НАМ ПОТРИБНИЙ АКТИВНИЙ ЗНАЮЧИЙ НАШИ ГРОМАДСЬКИ ПРОБЛЕМИ ХАЗЯЙНОВИТИЙ МУДРИЙ ТА ПРОКАТАНИЙ ЖИТТЯМ ДЯДЬКО З МИСЦЕВИХ, В НИВЯКОМУ РАЗИ НЕ З ЧИНОВНИКИВ КАНИВСЬК.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

Космонавт
Тільки Саня Рябошлик зможе навести порядок в Каневі
Канів через 100-98 років [3]

WayBe
Буду дуже усім Вам вдячний! Зараз це критична потреба, як для мого підрозділу, так і для мене особисто. Дякую, куме! Дякую друзі!
Збори для Володі Буренка [1]

voskresennai
Мій телефон 0938834311
Продам будинок [2]

voskresennai
Доброго вечора. Ви не залишили номер телефону. Цікавить будинок.
Продам будинок [2]

Vlad999
Нехай з Богом спочиває! Вічная пам*ять Герою!
На війні загинув 27-річний розвідник із Канева Руслан Анісімов [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Квітень
НдПнВтСрЧтПтСб
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"